LINEスタンプ作りました!

Suunnittelin "Line-sticker" viime joulukuussa ja VIHDOINKIN sen myynti on alkanut Line-creator's marketissa! Line on viestin sovellus joka on kuuluisampi Japanissa. Piirsin suomalaisen miehen hahmoa jonka nimi on Ville Ahonen ja tietysti hän puhuu suomea. Siis ne ovat suomen kielen terra.  Mutta minun mielestäni suomalaiset eivät varmaankaan käytä tätä sovellusta, joten toivottavasti minun terra käytetään suomea opiskelu japanilaisia.

昨年の12月に制作・申請したLINEスタンプがついに発売になりました!噂には聞いていたけど長かった・・・。多分、外国語のスタンプだから時間がかかったのかなと。<br><br>制作したスタンプのキャラクターは、フィンランド人のヴィッレ・アホネン。もちろんフィンランド語を話します。フィンランド人でLINEを使っている人はあまりいないと思うので、フィンランド語を勉強している方に使ってもらえるといいなぁと思っています。

そういえば、気が付いたらBloggerにお引越しをして1年が経っていました!

ということはブログ自体を始めて丸4年。フィンランド語で書き始めてからめっきり更新が減ってきてしまいましたが、これからはもう少し更新頻度を上げれるようにがんばります。笑