出発前のサプライズ

Olen Suomessa nyt! Saavuin Helsinkiin toissapäivänä. Viime kesänä kun lähti Suomeen Japanista, valitettavasti lentokone ei voinut lentää. Siksi minun täytyy vaihtaa lentokone HongKongissä. Silloin olin tosi väsynyt.  Mutta tänä vuonna, ennen lentokone lentosi lentoasemalta, yksi yllätys asia tapahtui. Onneksi minun paikka oli bussiness-luokka:))) Se oli ensimmäinen kertaa minun elämässä.
Astiat olivat marimekko ja iittala ja ruoka oli tosi herkullinen.

フィンランドにきて2日目。出発する直前になんだか色々と心配になったけど、来てしまえばなんだかやっぱり落ち着きます。ほとんど変わらない景色も、周りから聞こえるフィンランド語も。去年からブログを読んでくださっている方は知っているかもしれませんが、前回フィンランドへ出発するときには大きなハプニングがありました。それは、システムトラブルによるフィンエアーの欠航…あの時は本当に唖然としましたね(苦笑)

ウェルカムドリンクが貰えたり、軽食にシナモンロールがでたり、そして食器やブランケットはマリメッコだったりとすごく贅沢な時間を過ごす事ができました。シートもフルフラットに出来て疲れ知らずのフライトでしたが、帰りはもちろんエコノミーなのでちょっと怖いです(笑)